team

We are helped quite considerably by those of you who are not just standing up for the truth, but getting out and about to spread it far and wide.

SaLuSa 11-January-2012

Wednesday, October 28, 2015

Dansk -- Personlig Besked fra Mike Quinsey – 25. oktober 2015


Personlig Besked fra Mike Quinsey – 25. oktober 2015

Hej Venner

Jeg har besluttet, at jeg ikke vil fortsætte med at kanalisere, da jeg senest ikke har været glad eller tilfreds med mine beskeder. Jeg kan kun matche dem op mod, hvordan tingene var, før jeg fik et slagtilfælde og de kommer ikke så glat, som jeg gerne ville. Da jeg startede op igen, var jeg glad over den måde, jeg kom tilbage til det, men det er faldet tilbage på det seneste.

Jeg må takke jer for jeres store støtte gennem årene og uden jer og mange andre ville beskederne ikke have nået så mange mennesker og spredt sig så meget. Jeg har nydt at være en del af det og havde en vidunderlig tid, ikke mindst mit besøg i Sedona, hvor jeg mødte så mange storartede mennesker, herunder nogle af jer. Tak til en fantastisk gruppe af mennesker.

Folk var så generøse, da jeg havde computerproblemer og sikke vidunderlige mennesker, jeg har arbejdet sammen med. Jeg er klar over, at Ånden satte det hele op, men selv da forundres jeg over, hvordan alle I folk forenedes. Jeg tror, der var 28 lande, der modtager SaLuSas budskaber og jeg finder det utroligt og forbløffende.

For den, der kan være på udkig efter en lignende kilde til meddelelser, er der så vidt jeg ved kun det ene websted og det er Sheldan Nidles, som kraftigt anbefales, det er en meget professionelt side og en guldmine af oplysninger. Gå tilwww.paoweb.com


Jeg håber i min "pensioniststilværelse" stadig at finde nyttige ting at gøre og der vil uden tvivl dukke noget op, så jeg kan være i stand til at holde kontakten med nogle af jer. Som de siger, alle gode ting må få en ende, men jeg vil gerne tro, at mange mennesker har nydt godt af det, de har hørt og læst.

I Kærlighed og Lys. Mike Quinsey


På vegne af hele vores hold takker vi Mike for det store bidrag, han har givet til vækkelse af folks bevidsthed og løfte deres humør. Hans budskaber var uden tvivl blandt de mest populære på vores hjemmeside. Han vil blive inderligt savnet.

Vi ønsker ham alt godt med det, han nu vil bruge sin tid på og vil tjekke op på ham fra tid til anden for at se, hvordan han har det.

Fra alle medlemmer af vores team, mange tak, Mike 

Kees, GalacticChannelings.com

Translator: Margit


No comments:

Post a Comment

PUTIN

ch


CLICK THE FIRST BUTTON OF THE RIGHT (CAPTIONS)
TO GET SUBTITLES IN VARIOUS LANGUAGES

Conversation with A Man Who Went to Mars by Morgan Kochel - click image

Conversation with A Man Who Went to Mars by Morgan Kochel - click image
Conversation with A Man Who Went to Mars by Morgan Kochel - click image

2012

Morgan Kochel says:

Conversation with
A Man Who Went to Mars
by Morgan Kochel



…And there you have it! This was the end of our discussion about the Mars mission, but I have remained in touch with Chad. At this point, I hope to be able to convince him to do a video or TV interview, but of course, there will be more than a few obstacles to overcome, the main one being that he may currently be in some danger if he goes public.

Furthermore, there is always the barrier of peoples' understandable skepticism.

As I said in the beginning, I cannot verify this story for anyone, nor is my intent to convince anyone of its veracity. My goal is only to help him get his story heard, because if this story IS true, the people of this planet are being lied to on a grand scale, and perhaps this will eventually help the UFO Disclosure Movement. It's time for the lies to be uncovered, and time for the truth -- whatever that may be -- to be known once and for all.